carry-on-my-wayward-assbuttt

Actors meeting their characters

  • John: good evening, you alright?
  • Martin: what the fuck
  • -
  • Benedict: oh my gosh hi, I am so sorry are you okay? can I get you anything?
  • Sherlock: liar
  • -
  • Derek: stiles is such a dumbass omg
  • Tyler: smh shut up u love him
  • -
  • Stiles: aaayyyyyy
  • Dylan: aayyyyy lmao
  • -
  • Dean: I secretly love castiel
  • Jensen: I openly love misha
  • -
  • Castiel: I am castiel, angel of the lord
  • Misha: lmao yeah okay did u see this video of me cooking with my son
  • -
  • Captain Jack: I like dick
  • John: I like dick
  • -
  • Matt: Its crazy how we finish eachothers-
  • Doctor: saNDWICHES
  • Matt: THATS WHAT I WAS GONNA SAY
  • -
  • Tony Stark: I'm Iron Man
  • Robert Downey junior: No, I'm Iron Man
carry-on-my-wayward-assbuttt

nevergonnawalkpastafez:

poisondean:

balls-bollocks-sonofabitch:

livebloggingmydescentintomadness:

WHAT THE FUCK IS HAPPENING IN THIS PICTURE

image

Obviously deans having a party with his closest friends

WHO GAVE YOU THE RIGHT

Oh I thought he and a bunch of Sam’s ex-girlfriends had gotten together to talk about him

cas-has-the-phone-box

andrew-scott-has-the-tardis:

cumber-kitty:

is-doitsu-an-instrument:

is-doitsu-an-instrument:

In France, they say “mdr” instead of “lol” and that roughly translates to “death by laughter” so basically instead of laughing really loudly like we do, the French laugh so hard that they die.

French slang is freaking metal.

DEATH BY OHONHONHON

#also sounds like murder

Did you mean: French Moriarty